»Zato veseli, da prav letos, ko je Slovenija nosilka naziva Evropska gastronomska regija 2021, dobivamo nov produkt, ki povezuje kulturo in gastronomijo v obliki vsebinsko bogato zasnovanega abonmaja.«
»Prvi nov produkt v gasilstvu«
»Mogoče pri kakih podrobnostih, kako zagotavljati to zeleno, in da nimamo procesnih znakov kakovosti, ampak da imamo znake kakovosti za produkte, tako kot imamo pri gastronomiji Michelin, je morda največje strokovno razhajanje, ki ga imava.«
»Najraje vidim, da se v Sloveniji razvija nove globalne produkte, saj mislim, da je to edina pravilna pot, kako naj se naše gospodarstvo razvija.«
»Čudovita, neokrnjena narava, ki nudi vse možnosti za vključujoče in trajnostno naravnane turistične produkte in storitve.«
»Na ministrstvu verjamemo v pomembno vlogo znamke Gostilna Slovenija pri spodbujanju trajnostne in kakovostne gastronomije ter ohranjanju naše tradicije.«
»V letih 2020 in 2021 je nosilna tema gastronomija.«
»Fleksibilizacijo prepoznavajo kot grožnjo, ki sledi neoliberalni logiki, ki ne bogati, marveč siromaši, ki na koncu ne prinese drugega kot zgolj izginevanje/ukinjanje delovnih mest ter individualno in kolektivno stisko.«
»To pomeni razvoj nekih novih zavarovalnih produktov, pričakujemo lahko povečan razvoj dodatnih zdravstvenih zavarovanj.«
»V regiji, ki je doživela grozote 20. stoletja, si prizadevamo ustvariti nekaj novega: novo mesto, nove umetniške izraze, nove prostore svobode in nove oblike solidarnosti. Preprosto, nova obzorja za prihodnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju